Technologies

Technologies

3D CTDM (Optimalizált abroncskialakítás)

3D COMPREHENSIVE TYRE DESIGN METHOD (KITERJEDT 3D ABRONCSTERVEZÉSI MÓDSZER)

A 3D CTDM a Bridgestone automatizált abroncstervezési technológiája: a legmodernebb program, amely tartalmaz dinamikus 3D szimulációkat és az abroncsteljesítmény minden szempontból való elemzését. Az első abroncsok mintáinál, fontos a nagy sebességű stabilitás maximalizálása, és a vibráció minimalizálása, míg a hátsó abroncsok mintáit nagyobb negatív arányokkal fejlesztjük, hogy jobb legyen a tapadás kanyarban, valamint a stabilitás. Az abroncsok profilját a 3D CDTM eljárással alakítjuk ki, hogy gyorsabb és könnyebb manőverezhetőséget tegyenek lehetővé szűk kanyarokban. Az oldalirányú keménységet maximalizáltuk a jobb tapadás érdekében, és a lineáris érintkezési nyomás minden dőlésszögben megmarad az egyenletes kezelhetőségért.



3LC (Stabilitás és tapadás kanyarban)

3 RÉTEGŰ ÖSSZETÉTEL

A Bridgestone fejlett 3 rétegű technológiája az első abroncsoknál. A két komponensű gumikeverékből a keményebb biztosítja a futófelület közepén, hogy nagyobb legyen a fékezési stabilitás, kiváló az egyenesfutás és magasabb a futásteljesítmény. A lágyabb keverék a vállakon a maximális tapadást és ezáltal a nagyobb kanyarstabilitást segíti.



5LC (Maximális tapadás bármely szögben)

5 RÉTEGŰ ÖSSZETÉTEL

A speciálisan a Bridgestone MotoGP mérnökei által tervezett, 3 különböző anyagból álló egyedi, 5 rétegű összetétel, hátsó kerékhez. Az anyaga kemény a futófelület közepén az extra stabilitás, egyenesfutás és magas futásteljesítmény érdekében. A vállak közepes keménysége maximális tapadást nyújt félig döntött helyzetben, vagy kanyarból történő korai kigyorsítás során. És a szupertapadós peremmel teljes biztonsággal dőlhet be a lehető legmeredekebben. Kivételes technológia kivételes motorozáshoz!



CAP&BASE (Magas tapadás az abroncs teljes élettartama alatt)

A Bridgestone MotoGP fejlesztéseinek eredményeként a lágy külső (Cap) anyag nagy tapadást biztosít. Eközben a belső (Base) rész összetétele keményebb, optimális merevséget biztosítva az abroncsnak. Azonban a kemény alapréteg még a futófelület kopásakor sem érintkezik az úttal – így sosem marad tapadás nélkül!



DBC (Jobb manőverezhetőség)

DUAL BELT CONSTRUCTION (DUPLAÖVES FELÉPÍTÉS)

A Battlax BT-012SS hátsó abroncsok a korszakalkotó duplaöves felépítéssel készültek: egy öv minden vállon az MSB kord felett. Ez a duplaöves (DBC) felépítés nagy tapadást biztosít kanyarban, jó manőverezhetőséget és rázkódás-csillapítást kínál, miközben a "nyílt" középrész javítja az egyenesfutás stabilitását.



HTSPC (Jobb általános kezelhetőség)

HIGH TENSILE SUPER PENETRATED CORD (NAGY SZILÁRDSÁGÚ TELJESEN ÁTSZŐTT KORD)

A Bridgestone jelenleg az egyetlen gyártó, amely 5 külön acélszálat használ egy MSB kordhoz. Ez az 5 acélszál nyitott módon van elhelyezve, és belecsavarodik a gumiborításba, amely egyenletes és állandó feszítést biztosít, segítve az abroncs megfelelő merevségének, rugalmasságának elérését, valamint a rázkódás-csillapítást. A nagy szilárdságú teljesen átszőtt kord (HTSPC) jobb tapadást biztosít nedves és száraz úton, emellett jobb kezelhetőség érhető el az állandó érintkezési nyomás által. A gumi szigetelésű kord nem oxidálódik, és csökkenti a hőképződést, kopásállóbb futófelületet és jobb futásteljesítményt kínálva.



MS-BELT (Hidegebb, stabilabb)

MONO SPIRAL BELT (EGYSPIRÁLOS ÖV)

A Bridgestone megbízható egyspirálos övkialakítását – egyetlen folytonos szálnyi speciális kord az abroncs teljes kerületén – használtuk minden hátsó Battlax radiál abroncshoz. Ez az egy darabból álló felépítés kiküszöböli az övek átfedését, varratokat és az illesztékeket, emellett könnyebb, mint a több, egymást keresztező övből álló szerkezet. Az egyspirálos öv (MSB) hatalmas előnye, hogy forgás közben kevesebb hő képződik az abroncsban – így nagyobb stabilitást és rázkódás-csillapítást nyújt az úton.



NanoPro-Tech™ (Erősebb tapadás, jobb futásteljesítmény)

A Bridgestone fejlett NanoPro-Tech™ technológiája optimalizálja az abroncs teljesítményét, az által, hogy szabályozta, miként lép interakcióba a polimerrel, töltőanyagooal és egyéb gumi vegyületekkel. Ez segít a súrlódás elkerülésében, valamit kevesebb az abroncs forgása közben fellépő hő és a futófelület deformációja, mely által megnő a tapadás és az élettartam.



OBF (Egyenletes nagy sebességű motorozás)

OUTSIDE BEAD FILLER (KÜLSŐ PEREMTÖLTŐ)

A Bridgestone új generációs külső peremtöltője (OBF) segít az optimális merevség létrehozásában rezgés-csillapítási céllal, valamint túra- és sportmotorok esetén a nagy sebességű stabilitás érdekében. Szabadalom bejegyzés alatt.



RC POLYMER (Biztosabb érintkezés az úttal)

Az RC Polymer technológia optimalizálja a szilikon eloszlását a gumi anyagában, javítja a futófelület rugalmasságát, így nagyobb felületű érintkezést téve lehetővé az útfelülettel, meleg és hideg időben egyaránt. A molekuláris súrlódás csökkentése csökkenti a gördülési ellenállást is, javítva az üzemanyag-fogyasztást.



SACT (Jobb futásteljesítmény)

STRAIGHT AND CORNERING TECHNOLOGY (EGYENESFUTÁSI ÉS KANYARODÁSI TECHNOLÓGIA)

A Bridgestone intenzív kutatásainak és fejlesztéseinek újabb eredménye. Az egyenesfutási és kanyarodási technológia (SACT) két eltérő gumiösszetételt ötvöz egy olyan szerkezetben, amely jó kopásállóságot biztosít a mindennapi motorozáshoz, valamint kanyarodáshoz agresszív tapadást a vállnál. Így végül van egy abroncs, amely bekopik motorozási stílusához, növelt tapadású vállaival és futásteljesítmény növelő középvonalával. Kiváló választás sportos motorosoknak, akik a Kiemelkedő futásteljesítményt és a pénzükért kapott értéket keresik!



SACT + CAP&BASE (Teljesítmény bármilyen időjárási körülmények között)

A SACT mintázatának középvonala kiváló futásteljesítményt, vállai jó tapadást biztosítanak, míg az alattuk található Cap & Base réteg javítja a futófelület merevségét a jobb tapadás, rezgés-csillapítás érdekében, valamint hogy bármely időjárási körülmények közt teljesítsen.



SILICA RICH (Erősebb tapadás nedves úton és hidegben)

SILICA RICH (HÁTSÓ KERÉKRE)

A Bridgestone szilikonban gazdag összetétele jobb talpadást biztosít a hátsó abroncsokon nedves időben és alacsony hőmérsékleten, kiváló tapadást nyújtva onnantól kezdve, hogy elindult. A magas szilikontartalmú összetétel következetes és hosszabb ideig tartó tapadást biztosít.



SILICA RICH EX (Biztosabb tapadás az első keréken)

SILICA RICH EX (ELSŐ KERÉKRE)

Nagyobb szilikontartalmával a Silica Rich EX első kerekeinek még jobb vizes teljesítményt kölcsönöz. RC Polymer tartalommal, amely javítja a szilikon hatását, és növeli az abroncs élettartamát.



3LC + Cap and Base

A 3LC mintázatának középvonala kiváló futásteljesítményt, vállai jó tapadást biztosítanak, míg az alattuk található Cap & Base réteg javítja a futófelület merevségét a jobb tapadás, rezgés-csillapítás érdekében, valamint hogy bármely időjárási körülmények közt teljesítsen.