Ez a weboldal sütiket (cookiekat) tartalmaz annak érdekében, hogy a legjobbakat tapasztalja weboldalunkon. Sütiket használunk arra is hogy emlékeztessük Önt a beállításaira és statisztikát készíthessünk. Amennyiben elfogadja a beállítások változtatása nélkül, akkor az összes sütit megkapja majd a weboldalunkon. Amennyiben szeretné, bármikor megváltoztathatja a beállításokat.

Hírek


A Bridgestone 4 új motorabroncsot dob piacra

05 május 2014

Valentino Rossi

Elkötelezettségünk a motorosok legmagasabb szintű támogatása

A Bridgestone a MotoGP versenyzés területén ismét feledhetetlen évet zár 2013-ban, a cég 2014-re négy új motorkerékpár abroncs piacra dobását jelentette be. Az innovációra és a folyamatos fejlesztésre helyezett hangsúllyal a Bridgestone a motorosok számára a motorozás minden kategóriájában a legkorszerűbb technológiát és a lehető legmagasabb szintű teljesítményt kínálja.

A 2014-ben bevezetendő  négy új Bridgestone termék a következő:

  • Battlax Hypersport S20 EVO: a legjobból még jobbat alkottak
  • Battlax Racing R10 EVO: új konstrukció, új gumikeverék ….még jobb köridők eléréséhez
  • Battlax Racing V02: legkorszerűbb MotoGP technológia, a superbike kategóriában már mindenhol kapható
  • Battlecross X30 and X40: fejlett motocross futófelület technológia közepes és kemény terephez

Battlax Hypersport S20 EVO: a legjobból még jobbat alkottak

Battlax S20 EVO Pair

Battlax Hypersport S20 EVO első  (bal) és hátsó (jobb)

A Battlax Hypersport S20 2012-ben és 2013-ban a Motorrad(1) teszt győztese volt – valamely abroncsnak adható legnagyobb elismerésben részesült. Mindez azonban nem akadályozta a Bridgestone-t abban, hogy a Bridgestone no. 1 hipersport abroncsát továbbfejlessze. Az abroncs élettartamának növelése, valamint a nagy kerékdőlés szögek melletti kormányozhatóság és  kanyar tapadás javítása céljából a mérnökök igen sokat dolgoztak a konstrukción és a gumikeveréken.

Hála a merevséget növelő, összehangolt övszerkezetnek (első), valamint a Bridgestone új, szabadalmazott, a gördülési ellenállást és az élettartamot növelő, molekuláris szinten működő  NanoPro-Tech™ technológiájának  köszönhetően az új Battlax Hypersport S20 EVO maradéktalanul eléri ezeket a célokat.

A házon belüli tesztelés (2) azt mutatja, hogy a Battlax Hypersport S20 EVO az elődjéhez képest 22%-kal növeli a hátsó abroncs élettartamát és fokozza a stabilitást, a hátsó kerék úttartását, ill. a  első tapadást bármely terep- ill. útviszonyok mellett.

A Battlax Hypersport S20 EVO 2015 márciusában kezdetben egyetlen első méretben és négy hátsó kerék méretben áll rendelkezésre a ZR családban.

(1)Motorrad: Európa legnagyobb motorkerékpár magazinja, amely világszerte szigorú és objektív termék teszteléseiről ismert.

(2)A teszteket 2013-ban a Bridgestone Európai Tesztpályáján (Olaszország) tesztelték  BMW S1000RR típuson, ill. flotta teszteknek vetették alá Sardinián (Olaszország)  Yamaha FZ1motorkerékpáron. Abroncs méret 120/70ZR17(f) 190/55ZR17 (r).

Rendelkezésre álló méretek:

  • 120/70 ZR17 M/C S20F EVO (58W)TL
  • 180/55 ZR17 M/C S20R EVO (73W) TL
  • 190/50 ZR17 M/C S20R EVO (73W) TL
  • 190/55 ZR17 M/C S20R EVO (75W)TL
  • 200/55 ZR17 M/C S20R EVO (78W)TL

Battlax Racing R10 EVO: új konstrukció, új gumikeverék ….még jobb köridők eléréséhez (3)

Battlax Racing R10 EVO Pair

Bridgestone’s Battlax Racing R10 EVO első (bal) és hátsó  (jobb)

A Battlax Racing R10 továbbfejlesztésének célja a jobb köridők elérése a első abroncs kerületi sebességének növelésével, ill. a hátsó abroncs fokozott úttartási tapadásának és tömörségének  biztosításával.  E célok eléréséhez a Bridgestone optimalizálta a első kerék konstrukcióját (120/70R17 méret), amelynek révén 10%-kal nagyobb érintkezési felület keletkezett fokozott oldalirányú tapadással. Ez a plusz kanyarodási tapadás a vezető számára jobb lehetőséget biztosít az útvonal és a legkorábbi levágási pont megválasztásához, ami gyorsabb kijövetelt és gyorsabb kanyarodást biztosít. Ugyanakkor a hátsó keverék a Battlax Racing R10 EVO –nak számottevő oldalirányú és úttartási tapadást biztosít a teljes hőmérséklet tartományban, hosszabb abroncs élettartamot és – elődeihez képest – egyenletesebb teljesítményt biztosít (3)

(3) A teszteket vs R10 Type 3 –mal végezték (első és hátsó) a Motegi tesztpályán  (Japán) 2013 augusztusában. Abroncs méretek: 120/70ZR17 (f) and 180/55ZR 17 (r).

Rendelkezésre álló méretek:

  • 120/70 ZR17 M/C R10FZ (58W) TL TYPE 2
  • 180/55 ZR17 M/C R10RZ EVO (73W) TL TYPE2
  • 180/55 ZR17 M/C R10RZ EVO (73W) TL TYPE 4

Battlax Racing V02: legkorszerűbb MotoGP technológia, a superbike kategóriában már mindenhol kapható

Battlax Racing V02 Pair

Bridgestone’s Battlax Racing V02 első (bal) és hátsó  (jobb)

A Battlax Racing V02 a Battlax Racing V01 továbbfejlesztett változata, amely a superbike vezetőknek – a Bridgestone legújabb MotoGP konstrukciójának és keverék technológiájának köszönhetően - jobb köridőket és hosszabb abroncs élettartamot ígér .

Először is a Superbike tapadását és stabilitását helyezték magasabb platformra a hátsó abroncs új GP-Belt konstrukciójával, amely optimalizálja az abroncs érintkezési felületét és a fokozott érintkezési nyomással javítja a tapadási tulajdonságokat.   Ugyanakkor a lágyabb keverék a teljes hőmérséklet tartományban jobb tapadást eredményez, javítja a bemelegedési tulajdonságokat és a motorosnak biztonságérzetet és magabiztosságot kölcsönöz. A jobb tapadás és az abroncs egyenletes teljesítménye együttesen a Racing Battlax V02 számára a jelenlegi V01 verseny abroncsokhoz képest több mint 1 másodperccel rövidebb köridőt biztosít.

“A  Bridgestone legújabb MotoGP technológiájára alapozva az új Racing Battlax V02 kiváló teljesítményt nyújt, rövidebb köridőket eredményez” nyilatkozta Jose Enrique Gonzalez, a Bridgestone Europe marketing igazgatója.

Rendelkezésre álló méretek:

  • 120/600 R17 V02F SOF TL   (SBK)
  • 120/600 R17 V02F MED TL   (SBK)
  • 200/655 R17 V02R SOF TL   (SBK)
  • 200/655 R17 V02R MED TL   (SBK)

Battlecross X30 and X40: fejlett motocross futófelület technológia közepes és kemény terephez

Battlecross X30 PairBattleCross X40 Pair

Bridgestone’s Battlecross X30 első (bal) és hátsó  (jobb) és Battlecross X40 első (bal) és hátsó  (jobb)

A Bridgestone a közepes terepre szánt Battlecross X30 és a kemény terepre tervezett Battlecross X40 típussal a motocross (MX) abroncs piacon is igyekszik erősíteni pozícióit. A Battlecross termék név először történő használatával mindkét új abroncs a Bridgestone fejlett MX futófelület és blokk tervezési technológiát testesíti meg, amelyet a legmagasabb szintű motocross versenyekhez fejlesztettek ki, illetve amely ott bizonyított.

2005 óta a Bridgestone a legrangosabb bajnokságokon -FIM Motocross World Championship, the AMA Pro MX Championship és a  JMX Championship-  minden kategóriában 46-szor végzett  dobogós helyen.  A Battlecross X30 és X40 jelenleg ezt a technológiát bármely szintű motoros számára elérhetővé teszi.

Az új Battlecross X30 és X40 mellős futófelület aszimmetrikusan, balról jobbra haladó mintázattal van ellátva, ami biztonságos kanyar tapadás mellett fékezéskor és gyorsításkor bármely kerék dőlésszög esetén kiváló stabilitást eredményez. A tesztek(4)kimutatták, hogy mindkét új Battlecross első abroncs lényegesen jobb tapadási tulajdonságokkal rendelkezik mint a jelenlegi Bridgestone M403 és M603 gyártmányok, amelyeket felváltani hivatott.

A hátsó abroncsokat a Bridgestone új Castle Block technológiája alapján gyártják és konvex mintázatelemekből áll. Ez jobb élhatást kölcsönöz az abroncsnak ami javítja a gyorsulást, kerületi sebességet és a köridőt. A Bridgestone a motocross történetében először alkalmazta a Cooling Fin (hűtőszárny) technológiát az X30 és X40 hátsó abroncsokhoz, amely csökkenti a az ismételt oldalfal hajlításokból eredő hőt és segít fenntartani az egyenletes teljesítmény kifejtést.

A közepes terepre szolgáló Battlecross X30 Európában két első méretben és négy hátsó méretben lesz kapható 2014 áprilisától. A kemény terepre kifejlesztett BattlecrossX40-et egy első méretben és három hátsó méretben ajánljuk 2014 májusától.

(4) Hivatásos versenyzők által tesztelve a japán  MX- Bajnokságon 2013-ban.

Rendelkezésre álló méretek:

  • 80/100 -21 X30F 51M TT
  • 90/100 -21 X30F 57M TT
  • 110/90 -19 X30R 62M TT
  • 120/80 -19 X30R 63M TT
  • 110/100 -18 X30R 64M TT
  • 100/90 -19 X30R 57M TT
  • 80/100 -21 X40F 51M TT
  • 110/100 -18 X40R 64M TT
  • 100/90 -19 X40R 57M TT
  • 110/90 -19 X40R 62M TT
Legkorszerűbb technológiát és a lehető legmagasabb szintű teljesítményt