VT-TRACTOR – tervezési tulajdonságok

A választék és a műszaki információk megtekintéséhez kövesse az alábbi linket

Fő előnyök

Speciális VF karkasz- és peremkialakításnak köszönhető nagyobb görbülés, amely alacsonyabb üzemi nyomás alkalmazását teszi lehetővé
A VT-TRACTOR bizonyítottan 26%-kal nagyobb bordaérintkezés-felülettel rendelkezik a versenytárs abroncsokhoz képest

Az alacsonyabb nyomás eredményeként a VF abroncsok szélesebb nyomot hagynak és kevésbé tömörítik a talajt.

A tömörré vált talajban csökken a pórustávolság, és kevesebb levegő, illetve víz tud bejutni a talajba. A talaj alacsony oxigénszintje gátolja leginkább a növények növekedését.

Kisebb abroncsnyomás = szélesebb nyomtáv = kevésbé tömör talaj = kevesebb kitaposott terület

(1) a Bridgestone Bernburgban (Szászország-Anhalt, Németország), 2014 márciusában IF 600/70 R30 és IF 710/70 R42 (1,2 és 1,0 bar abroncsnyomás) és VF 600/70 R30, illetve VF 710/70 R42 (1,0 és 0,8 bar abroncsnyomás) méretű abroncsokon, XSENSORTM nyomás-képalkotó technológia alkalmazásával végrehajtott belső tesztjei alapján

A VF nagyobb érintkezési felületének köszönhetően a bordák jobban megkapaszkodnak a talajban és fokozzák a tapadást.
Tesztelés során bebizonyosodott, hogy a Bridgestone VT-TRACTOR a prémium abroncsokat felülmúlva naponta akár 0,9 hektárral nagyobb területet képes megművelni.

Jobb tapadás = gyorsabb munkavégzés

(1) a Bridgestone Bernburgban (Szászország-Anhalt, Németország), 2014 márciusában IF 600/70 R30 és IF 710/70 R42 (1,2 és 1,0 bar abroncsnyomás) és VF 600/70 R30, illetve VF 710/70 R42 (1,0 és 0,8 bar abroncsnyomás) méretű abroncsokon végrehajtott belső tesztjei alapján, melyek során a terhelés szimulálása érdekébe egy vontató traktorral húztak egy meghibásodott traktort

A jobb tapadás hektáronkénti alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást is jelent.

Tesztelés során bebizonyosodott, hogy a Bridgestone VT-TRACTOR abroncsokkal a versenytárs termékekhez képest napi 36 liter üzemanyag, vagy 500 hektáronként 500 euró 1 takarítható meg.

Kevesebb üzemanyag = kevesebb CO2 és alacsonyabb költségek

(1) a Bridgestone Bernburgban (Szászország-Anhalt, Németország), 2014 márciusában IF 600/70 R30 és IF 710/70 R42 (1,2 és 1,0 bar abroncsnyomás) és VF 600/70 R30, illetve VF 710/70 R42 (1,0 és 0,8 bar abroncsnyomás) méretű abroncsokon végrehajtott belső tesztjei alapján, amelyekhez volumetrikus üzemanyag-mérési technikát alkalmaztak.

Európában fejlesztve és gyártva

A Bridgestone VT-TRACTOR abroncsokat Olaszországban, a Bridgestone Rómához közeli Európai Fejlesztési Központjához tartozó Európai Műszaki Központban (TCE) fejlesztették ki, az abroncsok gyártása pedig kizárólag a spanyolországi Puente San Miguel (PSM) üzemben történik.

Az Európai Műszaki Központban kifejlesztve
A TCE vezető szerepet játszik az anyagkutatás, az abroncstervezés, a prototípusok gyártása és a különböző beltéri tesztelések terén. Egy összesen 32 hektárnyi területen fekvő komplexum részeként, mintegy 17 000 m2-nyi alapterületű fedett, önálló épület ad otthont számos tervezési és fejlesztési munkaterületnek. A TCE 2010-ben új beltéri részlegekkel, illetve fejlett berendezésekkel felszerelt fizikai és kémiai laboratóriumokkal lett kibővítve.

A TCE tesztelési kapacitása egy kizárólag tesztelési célú, 3 méteres átmérőjű dob alkalmazásának bevezetésével tovább bővült, amellyel a forgalomba hozatala előtt bármilyen méretű abroncs letesztelhető  A VT-TRACTOR abroncs teljesítményének pontos meghatározásához 200-nál is több abroncsot is leteszteltek (beltéren, kültéren és terepen).

A TCE 500 mérnökének, kémikusának, technikusának és támogató személyzetének a következő három fő feladatköre van :
1) Gumiabroncsok tervezése és fejlesztése személygépkocsikhoz, haszongépjárművekhez, tehergépkocsikhoz, autóbuszokhoz és mezőgazdasági
2) Folyamatok és berendezések tervezése a Bridgestone hat európai üzeme számára;
3) Minőségellenőrző rendszerek az ISO-9000, QS-9000 és ISO-14000 szerinti követelmények kielégítésére.


European Product Puente San Miguel Front

Gyártva Puente San Miguel-ben
Az üzem közel 100 000 m²-es területen mintegy 400 alkalmazottat foglalkoztat, beleértve az irodai és raktári dolgozókat is. A PSM – a VT-TRACTOR kizárólagos gyártója –tavaly kezdte meg az abroncs előállítását, hogy támogassa a termék 2014 őszére időzített európai bevezetését.


European Product Puente San Miguel Top