Potenza Race New

Car tyre
Kattints és húzd Drag to rotate this tyre

Potenza Race New

Car tyre

Engedje szabadon autója erejét a Bridgestone Potenza Race prémium gumiabroncsokkal! Élvezze a kiváló kezelhetőséget száraz útviszonyok között, a legjobb száraz úton fékezést és a gyorsulást pályán vagy azon kívül, amikor a lámpa zöldre vált!

 

AUTO BILD sportscars

RANK 1 OF 4 - PÉLDAÉRTÉKŰ - TESZTGYŐZTES

Kiadás: 07/2022 - 4 db semi-slick abroncs tesztelve - Test vehicle: Golf GTI Clubsport - Méret 235/35 R 19

Kattints és húzd Drag to rotate this tyre
  • Legjobb köridő 1
  • Legjobb fékezés száraz úton 2
  • Kiemelkedő élettartam a versenypályán 3

 

AUTO BILD sportscars

AUTO BILD sportscars

RANK 1 OF 4 - PÉLDAÉRTÉKŰ - TESZTGYŐZTES

Kiadás: 07/2022 - 4 db semi-slick abroncs tesztelve - Test vehicle: Golf GTI Clubsport - Méret 235/35 R 19

Olvasson még többet Read less

Jogi közlemény


A Bridgestone felkérésére a TÜV SÜD által 2021 novembere és 2022 márciusa között a Bridgestone EUPG (Olaszország) és Nardo (Olaszország) létesítményében Mercedes AMG A45s-sel 245/35 R19 méretű gumiabroncson elvégzett tesztek. Potenza ace a fő versenytársak azonos szegmensbeli típusaihoz hasonlítva: Goodyear Eagle F1 Supersport R, Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect, Pirelli P Zero Trofeo R. TÜV-jelentés száma: 713231330.


1 Köridő a Nardo pályán (6115 méter), három kör átlagideje másodpercben: Bridgestone (2:35,39), Pirelli (2:37,62), Michelin (2:37,87), Goodyear (2:37,89)
2 Száraz féktávolság (100 km/h-ról 0 km/h-ra) a Bridgestone EUPG-nél, távolság méterben: Bridgestone (32,3), Michelin (32,8), Pirelli (33,2), Goodyear (34,6)
3 Második helyezett a pálya hosszú élettartama tekintetében a Nardo pályán, %-ban kifejezett értékelés: Goodyear (120%), Bridgestone (100%), Pirelli (80%), Michelin (60%)

 

Műszaki jellemzők és előnyök

Optimalizált érintkezési felület illusztrációja

Optimalizált érintkezési felület

A homogén nyomáseloszlás és szabályozhatóság biztosítása

Öné lehet a világ összes teljesítménye, de ha nem tudja optimalizálni a pálya felületével való érintkezési pontot, akkor energiát pazarol és értékes időt veszít. A Potenza gumiabroncsokat úgy terveztük, hogy csökkentsék a forró foltokat és optimalizálják a hatékonyságot az érintkezési pontra gyakorolt nyomás kiegyenlítésével.

Hibrid tapadófelület-erősítés illusztrációja

Hibrid tapadófelület-erősítés

Stabilizált teljesítmény maximális sebességnél.

Minden gumiabroncsot hajlításra terveztek, de a tervezési folyamatban az extrém terhelésre bekövetkezett hajlításnak szerves részt kell képeznie. A csúcssebességek, egyenes vonalban vagy kanyarban történő közlekedés esetén a hibrid tapadófelület-erősítés stabilizálja a gumiabroncs burkolatát.

Aszimmetrikus futófelület-mintázat és falszögek illusztrációja

Aszimmetrikus futófelület-mintázat és falszögek

a kanyarodási teljesítmény és a fékezési potenciál maximalizálása érdekében.

Az aszimmetrikus futófelületi mintázat és a falszögek növelik az oldalirányú merevséget az oldalirányú stabilitás maximalizálására és a blokk deformációjának csökkentésére: egyenletes teljesítmény az utolsó körig.

Sportos profilkialakítás illusztrációja

Sportos profilkialakítás

a stabilitás és a fékezési potenciál maximalizálása érdekében.

Egy gumiabroncsnak többek között erőátvitelt és fékezőerőt kell kifejtenie. A súrlódás kulcsfontosságú, mivel a gumiabroncsnak az úttal érintkező felületei jelentősen befolyásolják a teljesítményt. A Potenza versenyabroncsok extra szélességükkel és nagyobb érintkezési felületükkel optimalizálják a száraz úton való fékezési teljesítményt.

Nagy ellenállású vegyület illusztrációja

Nagy ellenállású vegyület

Kopás ellen a hosszabb pályaállóképesség érdekében.

Az úgynevezett semi-slick abroncsokat úgy tervezték, hogy feszegessék a határokat, de ez nem ok arra, hogy ne legyenek tartósak. Ezért készülnek a Potenza versenyabroncsok nagy ellenállású, megerősített szilikát és gyantakeverékkel és nanoszintű erősítéssel. Mindez a kiemelkedő pályaélettartamot biztosítja.