Napjaink főbb kihívásai az áruszállítás területén

A szállítmányozással szemben támasztott növekvő követelmények miatt a flottatulajdonosoknak és a menedzsereknek maximalizálni kell a termelékenységet, és minimálisra kell szorítani a működési költségeket.

Új úttörő DURAVIS R002

A Bridgestone új DURAVIS R002 terméke a legjobb megoldás, hogy a kiemelkedő tartósságnak és az optimalizált üzemanyaghatékonyságnak köszönhető jelentősen alacsonyabb kilométerköltség révén csökkenjen a flották működési költsége.

Tekintse meg DURAVIS R002 abroncsunk videóját!




1) Vállalaton belül végzett aktuális tartóssági teszt alapján, az R-STEER 001, R-DRIVE 001 és R168 elődökkel összehasonlítva. 315/80R22.5 méret kormányzott és hajtott, 385/65R22.5 méret pótkocsi esetén.
2) EU megjelölést kapott a 315/80R22.5 méret kormányzott és hajtott, a 385/65R22.5 méret a pótkocsi vonatkozásában.

DURAVIS R002 teljesítmény

Nézze meg, hogy a Bridgestone DURAVIS R002 hogy felülmúlja legfőbb versenytársait nedves tapadás és fékezés tekintetében a TÜV SÜD által végzett teszten.




3) A TÜV SÜD által a Bridgestone kérésére 2019 novemberében az EUPG, Aprilia (Olaszország) tesztpályán végzett tesztek MAN TGX 26.500 járművön, 315/80 R 22,5 abroncsmérettel. A Bridgestone DURAVIS R-STEER 002 / R-DRIVE 002 abroncsok teljesítményét hasonlították össze a főbb versenytársak ugyanebben a szegmensben árusított termékeiével: Michelin X Multiway 3D XZE / X Multiway 3D XDE, Continental Hybrid HS3 / Hybrid HD3, Goodyear Kmax S Gen.2 / Kmax D Gen.2. a [713168488] sz. jelentés kiegészítés Féktávolság nedves úton (60 km/h-ról 0 km/h-ra), méterben: Bridgestone DURAVIS R002 (24,9), Continental Hybrid (25,3), Goodyear K-max Gen-2 (25,5), Michelin X Multiway 3D (26,1) Oldalirányú tapadási stabilitás (kanyarodás) nedves úton méter/másodperc 2: Bridgestone DURAVIS R002 (3,18), Continental Hybrid (3,14), Goodyear K-max Gen-2 (3,14), Michelin X Multiway 3D (3,15).

Már bizonyított 13 flottában, 151 járművön és több, mint 12,322,853 kilométeren Keresztül*



1) Belső tesztek alapján. 2019. május. 
2) Üzemanyag: a VECTO eszközzel végzett számítások alapján / CPK: Belső tesztek és a piaci átlagár alapján. 4x2 traktor és tréler kombináció esetében DURAVIS R002 315/80R22.5 kormányzott és hajtott abronccsal, és 385/65R22.5 tréler abronccsal szerelve összehasonlítva ugyanazzal és ugyanolyan körülményekkel csak az előző generációs abroncsokkal R-STEER 001, R-DRIVE 001, és R168 abroncsokkal, a következő következtetések figyelhetők meg: a flotta mérete 150 traktorból és trélerből áll, éves futásteljesítmény teherautónként 130.000km, diesel ára 1,2 EUR/l. Kérjük vegye figyelembe, hogy a megtakarítás mértéke eltérő lehet, sok tényező befolyásolja.
3) Az előző generációs R-STEER 001 és a DURAVIS R-STEER 002 összehasonlító adatai alapján, 315/80R22,5 méretben.
4) A CO2 kibocsátás előrevetített csökkenése egy alábbi jellemzőkkel rendelkező teljes flotta alapján lett kiszámítva: A flottában 150 vontató és pótkocsi, 130.000km éves futásteljesítmény teherautóként, dieel ára 1,2EUR/l.
 

„Sofőrjeink nagyon elégedettek a nedves úton, különösen a körforgalomból történő kigyorsításkor tapasztalt jó tapadással, mert a korábban használt gumimárka nem tudott kellő mértékű tapadást produkálni akkor, ha a kamion nem volt megrakva áruval. Még a havas utak sem okoztak gondot, köszönhetően a megbízható tapadásnak. Sofőrjeink nagyobb biztonságban vannak!” August Gschwander, August Gschwander Transport GmbH, Németország

„A Bridgestone tanácsadóinak a javaslatára tértünk át a DURAVIS abroncsok használatára, és javult az üzemanyag-hatékonyság, miközben meglepően jó volt a gumik nedves úton nyújtott teljesítménye. Nagyon elégedettek vagyunk az eredményekkel, mert csökkentettük a működési költségeinket.” Javier Gandul Sanz, Transportes Candispe, Spanyolország.
Truck
Javier Gandul Sanz, Transportes Candispe, Spanyolország

DURAVIS R002 technológiák

KIS MÉRTÉKBEN DEFORMÁLÓDÓ MINTÁZAT KIALAKÍTÁS
»» KORMÁNYZOTT: sűrű mintázat és 3D lamellák a magas kanyarteljesítmény érdekében
»» HAJTOTT: az alacsony gördülési energiájú mintázat mérsékli a deformációt, növeli az élettartamot és csökkenti a kopást
»» PÓTKOCSI: zárt mintázat

MAGAS TELJESÍTMÉNYŰ ANYAGÖSSZETÉTEL
»» KORMÁNYZOTT ÉS HAJTOTT: Magas szilika tartalmú abroncs az új Dual Tandem keverési technológiának köszönhetően

TOVÁBBFEJLESZTETT VÍZELVEZETÉST LEHETŐVÉ TEVŐ MINTÁZAT KIALAKÍTÁS
»» Többféle elvezető alakzat: csatornák, lamellák és fülek
»» Optimalizált érintkezési nyomás
KIS MÉRTÉKBEN DEFORMÁLÓDÓ MINTÁZAT KIALAKÍTÁS
»» Nyomóerővel szembeni nagyfokú ellenállás az alacsonyabb gördülési ellenállás érdekében

NAGYTELJESÍTMÉNYŰ KÖPENY ÉS VÁZ ANYAGOK
»» Alacsony energiaveszteség

Termékválaszték

  • Az innovatív mintázati koncepció az optimalizált vízelvezetés révén javítja a tapadást nedves úton
  • A nano-pro technológiájú köpeny anyagösszetétel csökkenti az energiaveszteséget és a gördülési ellenállást
  • A köpeny új, magas szilikáttartalmú anyagösszetétele nagyfokú nedves tapadást és alacsony futási hőmérsékletet biztosít
  • Saját alapanyag-keverési folyamat a kiegyensúlyozott kopás és a javított nedves tapadás érdekében

Duravis R-STEER 002

  • Az innovatív mintázati koncepció az optimalizált vízelvezetés révén javítja a tapadást nedves úton
  • A nano-pro technológiájú köpeny anyagösszetétel csökkenti az energiaveszteséget és a gördülési ellenállást
  • A köpeny új, magas szilikáttartalmú anyagösszetétele nagyfokú nedves tapadást és alacsony futási hőmérsékletet biztosít
  • Saját alapanyag-keverési folyamat a kiegyensúlyozott kopás és a javított nedves tapadás érdekében

Duravis R-DRIVE 002

  • Az innovatív mintázati koncepció az optimalizált vízelvezetés révén javítja a tapadást nedves úton
  • A nano-pro technológiájú köpeny anyagösszetétel csökkenti az energiaveszteséget és a gördülési ellenállást
  • A köpeny új, magas szilikáttartalmú anyagösszetétele nagyfokú nedves tapadást és alacsony futási hőmérsékletet biztosít
  • Saját alapanyag-keverési folyamat a kiegyensúlyozott kopás és a javított nedves tapadás érdekében

Duravis R-TRAILER 002